Переверзєва, Олена (2022) Формування професійної самосвідомості майбутнього педагога-музиканта в процесі диригентсько-хорової підготовки. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 3 (47). с. 290-294. ISSN 2308-4863
Text
стаття.pdf Скачати (341kB) |
Резюме
Одними з головних показників готовності до професійної діяльності є мотивація до професійної діяльності, усвідомлення значущості обраної професії. Професійна готовність до роботи – це не тільки показник комплексу можливостей, засвоєних умінь і навичок здобувача вищої освіти, необхідних для здійснення професійної діяльності, а й його прагнення досягати високих результатів. Завдання закладу вищої освіти – встигнути не тільки сформувати такі важливі компетенції, як усвідомлення значущості обраної професії, а й розвинути мотиваційний компонент, тобто усвідомлення себе в рамках обраної професії педагога-музиканта з бажанням розвиватися і самовдосконалюватися. Для успішного процесу формування професійної самосвідомості і готовності до навчання потрібна активна позиція здобувачів освіти. Мотивація, на думку більшості психологів, грунтується на двох основних компонентах – прагнення до успіху та уникнення невдачі. Тому в навчальному процесі одним із завдань викладача стає формування прагнення до успіху, що призводить до більш ефективного результату. Одним з дієвих прийомів є формування самооцінки. Важливо сформувати у здобувачів освіти позицію відсутності страху перед помилкою, так як цей страх може спровокувати страх взагалі що-небудь робити, а значить, і розвиватися. У статті досліджено шляхи формування професійної самосвідомості майбутнього педагога-музиканта в процесі підготовки його в класі хорового диригування. Позначені два етапи підготовки хормейстера. Перший – технологічний, в ході якого відбувається освоєння мануальної техніки. Основною складністю даного етапу визначено відсутність реального інструмента, тобто хору. Другий – спрямований на розвиток управлінської функції. Особлива роль на даному етапі приділяється формуванню вольових, лідерських якостей за допомогою діалогу між здобувачем вищої освіти і викладачем. Метою статті є визначення етапів практичної роботи здобувача вищої освіти та викладача в класі хорового диригування з метою формування професійної самосвідомості здобувача вищої освіти, майбутнього педагога-музиканта, хормейстера.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | викладач Олена Переверзєва |
Дата внесення: | 09 Вер 2022 16:01 |
Останні зміни: | 09 Вер 2022 16:01 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12687 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |