МДПУ репозиторій

Лінгводидактична адаптація інтернет-ресурсів у процесі навчання студентів-філологів іноземних мов

Насалевич, Т. В. (2019) Лінгводидактична адаптація інтернет-ресурсів у процесі навчання студентів-філологів іноземних мов. Philological education as a component of the education system in Ukraine and EU countries: internship proceedings. с. 71-73.

Це - остання версія цього елементу.

[img]
Перегляд
Text
Насалевич Т.В.ЛІНГВОДИДАКТИЧНА АДАПТАЦІЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ .pdf

Скачати (88kB) | Перегляд

Резюме

Пошуки вдосконалення освітніх систем сьогодні ведуться у всьому світі. Прагнення модернізувати українську систему освіти проявляється у спробі серйозного оновлення змісту освіти. Велика кількість інформації у вебмережі відкриває викладачам іноземної мови та студентам доступ до багатьох ресурсів. Електронні газети, популярні і наукові журнали, енциклопедії, віртуальні музеї є багатим автентичним матеріалом. Роль врахування індивідуальності підкреслюється в такій галузі, як комп’ютерне навчання. Сучасні інформаційні технології дозволяють підвищити ефективність навчання, а також зробити його більш комфортним для студентів за рахунок представлення величезного різноманіття таких педагогічних засобів навчання, які дозволяють адаптувати навчальний процес до індивідуальних особливостей самих студентів та особливостей філологічних спеціальностей («Перекладач» або «Вчитель англійської мови»), за якими вони навчаються у закладах вищої освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра германської філології
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 12 Черв 2019 05:46
Останні зміни: 31 Січ 2020 12:20
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4944

Доступні версії цього елементу

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу