Лінгводидактична адаптація інтернет-ресурсів у процесі навчання студентів-філологів іноземних мов

Насалевич, Т. В. (2019) Лінгводидактична адаптація інтернет-ресурсів у процесі навчання студентів-філологів іноземних мов. Philological education as a component of the education system in Ukraine and EU countries: internship proceedings. pp. 71-73.

This is the latest version of this item.

[thumbnail of Насалевич Т.В.ЛІНГВОДИДАКТИЧНА АДАПТАЦІЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ .pdf]
Preview
Text
Насалевич Т.В.ЛІНГВОДИДАКТИЧНА АДАПТАЦІЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ .pdf

Download (88kB) | Preview

Abstract

Пошуки вдосконалення освітніх систем сьогодні ведуться у всьому світі. Прагнення модернізувати українську систему освіти проявляється у спробі серйозного оновлення змісту освіти. Велика кількість інформації у вебмережі відкриває викладачам іноземної мови та студентам доступ до багатьох ресурсів. Електронні газети, популярні і наукові журнали, енциклопедії, віртуальні музеї є багатим автентичним матеріалом.
Роль врахування індивідуальності підкреслюється в такій галузі, як комп’ютерне навчання. Сучасні інформаційні технології дозволяють підвищити ефективність навчання, а також зробити його більш комфортним для студентів за рахунок представлення величезного різноманіття таких педагогічних засобів навчання, які дозволяють адаптувати навчальний процес до індивідуальних особливостей самих студентів та особливостей філологічних спеціальностей («Перекладач» або «Вчитель англійської мови»), за якими вони навчаються у закладах вищої освіти.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра германської філології
Depositing User: Users 35 not found.
Date Deposited: 12 Jun 2019 05:46
Last Modified: 31 Jan 2020 12:20
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4944

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item
View Item