МДПУ репозиторій

Сутність і зміст гуманітарної експертизи професіогенезу викладача вищої школи

Сегеда, Наталя (2013) Сутність і зміст гуманітарної експертизи професіогенезу викладача вищої школи. Versus (1). с. 6-10. ISSN 2310-4562

[img] Text
642-1189-1-SM.pdf

Скачати (525kB)

Резюме

Гуманітарна сутність професійного розвитку викладача вищої школи розглядається як взаємозбагачення людськими смислами педагогічної професії та особистості. Такою технологією визначено гуманітарну експертизу – метод пізнання педагогічної реальності, що ґрунтується на гуманітарних цінностях і здійснюється з метою виявлення й осмислення гуманітарно-гуманісти­чних ефектів професійного розвиту викладача вищої школи. Об’єктом при визначенні параметрів порядку гуманітарної експертизи визначено професійний розвиток викладача вищої школи, предметом – технології його професіогенезу, метою – виявлення цілісності динаміки індивідуально-профе­сійного ресурсу, стратегій професійного зростання та професійної педагогічної якості як чинників професіоналізації-трансфесіона­лізації.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: admin admin mdpu
Дата внесення: 18 Бер 2016 18:47
Останні зміни: 04 Лист 2020 10:59
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/479

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу