Сегеда, Наталя (2013) Сутність і зміст гуманітарної експертизи професіогенезу викладача вищої школи. Versus (1). с. 6-10. ISSN 2310-4562
Text
642-1189-1-SM.pdf Скачати (525kB) |
Резюме
Гуманітарна сутність професійного розвитку викладача вищої школи розглядається як взаємозбагачення людськими смислами педагогічної професії та особистості. Такою технологією визначено гуманітарну експертизу – метод пізнання педагогічної реальності, що ґрунтується на гуманітарних цінностях і здійснюється з метою виявлення й осмислення гуманітарно-гуманістичних ефектів професійного розвиту викладача вищої школи. Об’єктом при визначенні параметрів порядку гуманітарної експертизи визначено професійний розвиток викладача вищої школи, предметом – технології його професіогенезу, метою – виявлення цілісності динаміки індивідуально-професійного ресурсу, стратегій професійного зростання та професійної педагогічної якості як чинників професіоналізації-трансфесіоналізації.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 18 Бер 2016 18:47 |
Останні зміни: | 04 Лист 2020 10:59 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/479 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |