Сегеда, Наталя (2013) Сутність і зміст гуманітарної експертизи професіогенезу викладача вищої школи. Versus (1). pp. 6-10. ISSN 2310-4562
642-1189-1-SM.pdf
Download (525kB)
Abstract
Гуманітарна сутність професійного розвитку викладача вищої школи розглядається як взаємозбагачення людськими смислами педагогічної професії та особистості. Такою технологією визначено гуманітарну експертизу – метод пізнання педагогічної реальності, що ґрунтується на гуманітарних цінностях і здійснюється з метою виявлення й осмислення гуманітарно-гуманістичних ефектів професійного розвиту викладача вищої школи. Об’єктом при визначенні параметрів порядку гуманітарної експертизи визначено професійний розвиток викладача вищої школи, предметом – технології його професіогенезу, метою – виявлення цілісності динаміки індивідуально-професійного ресурсу, стратегій професійного зростання та професійної педагогічної якості як чинників професіоналізації-трансфесіоналізації.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
| Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
| Date Deposited: | 18 Mar 2016 18:47 |
| Last Modified: | 04 Nov 2020 10:59 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/479 |




