Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. (2015) Сучасні реалії і тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Інформаційні технології і засоби навчання, 48 (4). с. 47-57. ISSN 2076-8184
Text
1252-Article Text-4820-1-10-20150928.pdf Скачати (269kB) |
Резюме
У статті проаналізовано документи Всесвітнього саміту щодо інформаційної національної підтримки, дослідження освітньої мережі Eurydice шляхом визначення ступеня використання використання комп’ютерних інформаційних технологій (CIT) у навчанні та навчанні в школах Європи, Рекомендації Європейського парламенту та Ради з питань ключових компетенцій у навчанні протягом усього життя, інших публікацій та документів. Описано досвід провідних країн щодо впровадження інформаційних технологій у навчальний процес: прийняття компетенції CIT як засобу формування інших компетентностей. Крім того, впровадження та фінансування державних програм з інформатизації освіти, широкого використання хмарних технологій, електронного та дистанційного навчання, сховища створення електронних ресурсів та розробка моделей оцінювання стану інформатизації закладу. Детально визначені основні тенденції розвитку інформаційних технологій в освіті.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 05 Вер 2019 06:28 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6896 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |