МДПУ репозиторій

Сучасні реалії і тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті

Осадчий, В. В. та Осадча, К. П. (2015) Сучасні реалії і тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Інформаційні технології і засоби навчання, 48 (4). с. 47-57. ISSN 2076-8184

[img] Text
1252-Article Text-4820-1-10-20150928.pdf

Скачати (269kB)

Резюме

У статті проаналізовано документи Всесвітнього саміту щодо інформаційної національної підтримки, дослідження освітньої мережі Eurydice шляхом визначення ступеня використання використання комп’ютерних інформаційних технологій (CIT) у навчанні та навчанні в школах Європи, Рекомендації Європейського парламенту та Ради з питань ключових компетенцій у навчанні протягом усього життя, інших публікацій та документів. Описано досвід провідних країн щодо впровадження інформаційних технологій у навчальний процес: прийняття компетенції CIT як засобу формування інших компетентностей. Крім того, впровадження та фінансування державних програм з інформатизації освіти, широкого використання хмарних технологій, електронного та дистанційного навчання, сховища створення електронних ресурсів та розробка моделей оцінювання стану інформатизації закладу. Детально визначені основні тенденції розвитку інформаційних технологій в освіті.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 05 Вер 2019 06:28
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6896

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу