Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Сучасні реалії і тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті

Осадчий, В. В. and Осадча, К. П. (2015) Сучасні реалії і тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Інформаційні технології і засоби навчання, 48 (4). pp. 47-57. ISSN 2076-8184

[thumbnail of 1252-Article Text-4820-1-10-20150928.pdf] Text
1252-Article Text-4820-1-10-20150928.pdf

Download (269kB)

Abstract

У статті проаналізовано документи Всесвітнього саміту щодо інформаційної національної підтримки, дослідження освітньої мережі Eurydice шляхом визначення ступеня використання використання комп’ютерних інформаційних технологій (CIT) у навчанні та навчанні в школах Європи, Рекомендації Європейського парламенту та Ради з питань ключових компетенцій у навчанні протягом усього життя, інших публікацій та документів. Описано досвід провідних країн щодо впровадження інформаційних технологій у навчальний процес: прийняття компетенції CIT як засобу формування інших компетентностей. Крім того, впровадження та фінансування державних програм з інформатизації освіти, широкого використання хмарних технологій, електронного та дистанційного навчання, сховища створення електронних ресурсів та розробка моделей оцінювання стану інформатизації закладу. Детально визначені основні тенденції розвитку інформаційних технологій в освіті.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Інформатики і кібернетики кафедра
Date Deposited: 05 Sep 2019 06:28
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6896

Actions (login required)

View Item
View Item