МДПУ репозиторій

Тематика персоналізованого та адаптивного навчання у змісті професійної підготовки бакалаврів та магістрів професійної освіти

Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. та Спірін, О. М. та Круглик, В. С. та Крашеніннік, І. В. (2022) Тематика персоналізованого та адаптивного навчання у змісті професійної підготовки бакалаврів та магістрів професійної освіти. Інноваційна педагогіка, 2 (50). с. 197-204. ISSN 2663-6085

[img] Text
39.pdf

Скачати (230kB)

Резюме

Врахування особистих інтересів, запитів і можливостей студентів, адаптація освітнього середовища до них належать до тих чинників, що допомагають закладам вищої освіти дотримуватися стандартів якості в ситуації війни. У статті виокремлено деякі завдання, що постають перед закладами вищої освіти в сучасних умовах (забезпечення доступу до освітнього процесу, забезпечення його належної якості, визначення шляхів повоєнного відновлення й розвитку освітньої галузі), показано, що для їх вирішення доцільно будувати процес професійної підготовки майбутніх фахівців на засадах адаптивного і персоналізованого підходів. Науковці активно досліджують цю проблематику, що підтверджується численними публікаціями в періодичних виданнях. Зокрема, результати пошуку у Google Scholar, Scopus, Web of Science, Research4Life за ключовими фразами «адаптивне навчання» (“adaptive learning”) і «персоналізоване навчання» (“personalized learning”) засвідчує поступове зростання кількості відповідних публікацій. Для розповсюдження досвіду впровадження адаптивного і персоналізованого навчання було вирішено ввести нові теми до змісту освітніх компонентів у програмах бакалаврського та магістерського рівнів зі спеціальності 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології), що реалізуються в МДПУ імені Богдана Хмельницького. На основі аналізу структури цих програм було обрано такі освітні компоненти: Дидактичні основи професійної освіти; Методика професійного навчання; Основи комп’ютерного оцінювання навчальних досягнень; Педагогіка; Практикум «Сучасний урок професійного навчання»; Наукові дослідження в галузі; Теорія і методика професійного навчання; Тьюторство у сфері освіти. У статті наведено перелік питань, які доцільно розглянути в межах кожного з цих освітніх компонентів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > Q Наука (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 05 Груд 2022 14:59
Останні зміни: 05 Груд 2022 14:59
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12724

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу