Осадча, К. П. and Осадчий, В. В. and Спірін, О. М. and Круглик, В. С. and Крашеніннік, І. В. (2022) Тематика персоналізованого та адаптивного навчання у змісті професійної підготовки бакалаврів та магістрів професійної освіти. Інноваційна педагогіка, 2 (50). pp. 197-204. ISSN 2663-6085
![39.pdf [thumbnail of 39.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
39.pdf
Download (230kB)
Abstract
Врахування особистих інтересів, запитів і можливостей студентів, адаптація освітнього середовища до них належать до тих чинників, що допомагають закладам вищої освіти дотримуватися стандартів якості в ситуації війни. У статті виокремлено деякі завдання, що постають перед закладами вищої освіти в сучасних умовах (забезпечення доступу до освітнього процесу, забезпечення його належної якості, визначення шляхів повоєнного відновлення й розвитку освітньої галузі), показано, що для їх вирішення доцільно будувати процес професійної підготовки майбутніх фахівців на засадах адаптивного і персоналізованого підходів. Науковці активно досліджують цю проблематику, що підтверджується численними публікаціями в періодичних виданнях. Зокрема, результати пошуку у Google Scholar, Scopus, Web of Science, Research4Life за ключовими фразами «адаптивне навчання» (“adaptive learning”) і «персоналізоване навчання» (“personalized learning”) засвідчує поступове зростання кількості відповідних публікацій. Для розповсюдження досвіду впровадження адаптивного і персоналізованого навчання було вирішено ввести нові теми до змісту освітніх компонентів у програмах бакалаврського та магістерського рівнів зі спеціальності 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології), що реалізуються в МДПУ імені Богдана Хмельницького. На основі аналізу структури цих програм було обрано такі освітні компоненти: Дидактичні основи професійної освіти; Методика професійного навчання; Основи комп’ютерного оцінювання навчальних досягнень; Педагогіка; Практикум «Сучасний урок професійного навчання»; Наукові дослідження в галузі; Теорія і методика професійного навчання; Тьюторство у сфері освіти. У статті наведено перелік питань, які доцільно розглянути в межах кожного з цих освітніх компонентів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 05 Dec 2022 14:59 |
Last Modified: | 05 Dec 2022 14:59 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12724 |