Шаров, С. В. (2009) Диференціація самостійної навчальної діяльності студентів як педагогічна проблема. Проблеми освіти: наук. зб., 2 (58). с. 270-273.
|
Text
sharov_2009_270.pdf Скачати (211kB) | Перегляд |
Резюме
У статті обґрунтовано доцільність застосування диференціації в навчально-виховному процесі, розглянуто основні проблеми щодо здійснення диференціації само¬стійної навчальної діяльності студентів вищого навчального закладу. Ключові слова: диференціація, вища школа, самостійна робота, самостійна навчальна діяльність
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 11 Черв 2019 06:53 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4795 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |