МДПУ репозиторій

Провідні компоненти диригентсько-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва

Мержева, Л. Ф. (2020) Провідні компоненти диригентсько-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 1 (71). с. 144-148. ISSN ISSN1992-5786

[img] Text
71-1 (стаття).pdf

Скачати (351kB)

Резюме

У статті розглядаються провідні компоненти диригентсько-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Розглянуто інтеграція педагогічної та диригентської майстерності, яка аналізується згідно з їх основними компонентами. У системі професійної підготовки вчителя музичного мистецтва одним із значущих компонентів є хорова діяльність. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до хормейстерської діяльності у педагогічних вузах буде ефективнішого, якщо він усвідомить означені компоненти у їх взаємозв’язку і взаємозумовленості. Музично-творчі здібності як інтегральні якості педагога-диригента мають важливе значення в його професійній діяльності, оскільки вони, викликаючи повноцінне переживання музичних образів, впливають на процес художньої творчості та розвиток особистості в цілому. Відмічається, що диригентсько-педагогічний процес пов’язаний з постійним творчим пошуком, оскільки диригенту доводиться діяти в умовах різноманітних педагогічних ситуацій, що змінюються. Продуктивність навчання й виховання залежать від креативності вчителя музичного мистецтва – як інтегральна професійна якість, що пронизує всі структурні компоненти особистості педагога-диригента (інтелектуальні, емоційні, вольові та інші). Розглядається питання професійно-педагогічного спілкування та функції спілкування у структурі диригентсько-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Одним із значущих компонентів у системі професійної підготовки майбутнього вчителя мистецтва до хорової діяльності є артистизм як особистісний вимір музично-педагогічного професіоналізму.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: Лариса Федорівна Мержева
Дата внесення: 24 Черв 2021 18:31
Останні зміни: 24 Черв 2021 18:31
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12037

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу