Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Провідні компоненти диригентсько-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва

Мержева, Л. Ф. (2020) Провідні компоненти диригентсько-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 1 (71). pp. 144-148. ISSN ISSN1992-5786

[thumbnail of 71-1 (стаття).pdf] Text
71-1 (стаття).pdf

Download (351kB)

Abstract

У статті розглядаються провідні компоненти диригентсько-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Розглянуто інтеграція педагогічної та диригентської майстерності, яка аналізується згідно з їх основними компонентами. У системі професійної підготовки вчителя музичного мистецтва одним із значущих компонентів є хорова діяльність. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до хормейстерської діяльності у педагогічних вузах буде ефективнішого, якщо він усвідомить означені компоненти у їх взаємозв’язку і взаємозумовленості.
Музично-творчі здібності як інтегральні якості педагога-диригента мають важливе значення в його професійній діяльності, оскільки вони, викликаючи повноцінне переживання музичних образів, впливають на процес художньої творчості та розвиток особистості в цілому.
Відмічається, що диригентсько-педагогічний процес пов’язаний з постійним творчим пошуком, оскільки диригенту доводиться діяти в умовах різноманітних педагогічних ситуацій, що змінюються.
Продуктивність навчання й виховання залежать від креативності вчителя музичного мистецтва – як інтегральна професійна якість, що пронизує всі структурні компоненти особистості педагога-диригента (інтелектуальні, емоційні, вольові та інші).
Розглядається питання професійно-педагогічного спілкування та функції спілкування у структурі диригентсько-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Одним із значущих компонентів у системі професійної підготовки майбутнього вчителя мистецтва до хорової діяльності є артистизм як особистісний вимір музично-педагогічного професіоналізму.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Depositing User: Users 4425 not found.
Date Deposited: 24 Jun 2021 18:31
Last Modified: 24 Jun 2021 18:31
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12037

Actions (login required)

View Item
View Item