MDPU Repository

Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності

Осадча, К. П. (2019) Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Вісник Кременчуцького Національного університету імені Михайла Остроградського, 3 (116). pp. 25-32.

[img] Text
Vkdpu_2019_3_5.pdf

Download (419kB)

Abstract

Представлено авторську концепцію підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності в інформацій-но-комунікаційному освітньому середовищі закладу вищої освіти. Подано правові положення Концепції, її про-відна ідея, теоретичне (закони, закономірності, дидактичні принципи) та методологічне (підходи, мета, завдан-ня, організаційно-педагогічні умови) підґрунтя підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності в ін-формаційно-комунікаційному освітньому середовищі закладу вищої освіти із урахуванням сучасного стану і тенденцій розвитку суспільства й освіти. Концепція ґрунтується на антропологічному, індивідуальному, особи-стісно-орієнтованому, системному, діяльнісному, компетентнісному, ресурсному, модульному та міждисциплі-нарному методологічних підходах. Підготовка майбутніх учителів до тьюторської діяльності в інформаційно-комунікаційному освітньому середовищі має на меті поетапне формування тьюторської компетентності як не-обхідної складової професіоналізму майбутнього вчителя. Автором визначено шляхи професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської: поступова, професійна та науково-професійна підготовка, неформальна та інформальна освіта.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Depositing User: Кафедра інформатики і кібернетики
Date Deposited: 24 Feb 2021 11:21
Last Modified: 24 Feb 2021 11:21
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11504

Actions (login required)

View Item View Item