Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності

Осадча, К. П. (2019) Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Вісник Кременчуцького Національного університету імені Михайла Остроградського, 3 (116). pp. 25-32.

[thumbnail of Vkdpu_2019_3_5.pdf] Text
Vkdpu_2019_3_5.pdf

Download (419kB)

Abstract

Представлено авторську концепцію підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності в інформацій-но-комунікаційному освітньому середовищі закладу вищої освіти. Подано правові положення Концепції, її про-відна ідея, теоретичне (закони, закономірності, дидактичні принципи) та методологічне (підходи, мета, завдан-ня, організаційно-педагогічні умови) підґрунтя підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності в ін-формаційно-комунікаційному освітньому середовищі закладу вищої освіти із урахуванням сучасного стану і тенденцій розвитку суспільства й освіти. Концепція ґрунтується на антропологічному, індивідуальному, особи-стісно-орієнтованому, системному, діяльнісному, компетентнісному, ресурсному, модульному та міждисциплі-нарному методологічних підходах. Підготовка майбутніх учителів до тьюторської діяльності в інформаційно-комунікаційному освітньому середовищі має на меті поетапне формування тьюторської компетентності як не-обхідної складової професіоналізму майбутнього вчителя. Автором визначено шляхи професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської: поступова, професійна та науково-професійна підготовка, неформальна та інформальна освіта.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Depositing User: Users 23 not found.
Date Deposited: 24 Feb 2021 11:21
Last Modified: 24 Feb 2021 11:21
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11504

Actions (login required)

View Item
View Item