Осадча, К. П. (2019) Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності. Вісник Кременчуцького Національного університету імені Михайла Остроградського, 3 (116). pp. 25-32.
![Vkdpu_2019_3_5.pdf [thumbnail of Vkdpu_2019_3_5.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Vkdpu_2019_3_5.pdf
Download (419kB)
Abstract
Представлено авторську концепцію підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності в інформацій-но-комунікаційному освітньому середовищі закладу вищої освіти. Подано правові положення Концепції, її про-відна ідея, теоретичне (закони, закономірності, дидактичні принципи) та методологічне (підходи, мета, завдан-ня, організаційно-педагогічні умови) підґрунтя підготовки майбутніх учителів до тьюторської діяльності в ін-формаційно-комунікаційному освітньому середовищі закладу вищої освіти із урахуванням сучасного стану і тенденцій розвитку суспільства й освіти. Концепція ґрунтується на антропологічному, індивідуальному, особи-стісно-орієнтованому, системному, діяльнісному, компетентнісному, ресурсному, модульному та міждисциплі-нарному методологічних підходах. Підготовка майбутніх учителів до тьюторської діяльності в інформаційно-комунікаційному освітньому середовищі має на меті поетапне формування тьюторської компетентності як не-обхідної складової професіоналізму майбутнього вчителя. Автором визначено шляхи професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторської: поступова, професійна та науково-професійна підготовка, неформальна та інформальна освіта.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 24 Feb 2021 11:21 |
Last Modified: | 24 Feb 2021 11:21 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11504 |