Котова, О. В. (2019) Значення курсу "Аеробіка з методикою викладання" у професійній підготовці вчителя фізичної культури. Інноваційна педагогіка, 1 (17). с. 89-92. ISSN 2663-6085
Text
Котова ОВ_Інноваційна педагогіка_2019_№17_Т 1.pdf Скачати (368kB) |
Резюме
Статтю присвячено проблемі підготовки майбутніх учителів фізичної культури та формуванню в них рухово-діяльнісних навичок під час вивчення курсу професійної підготовки «Аеробіка з методикою викладання». У результаті проведених досліджень нами визначено, що успішність професійно-педагогічної діяльності майбутніх учителів фізичної культури визначається ефективним поєднанням теоретичної, методичної, технічної та фізичної підготовки, без яких неможливо на високому рівні виконувати професійні обов’язки в загальноосвітній школі. Зазначені компоненти становлять основу процесу підготовки майбутніх учителів фізичної
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін |
Дата внесення: | 03 Груд 2019 09:59 |
Останні зміни: | 06 Жов 2020 07:18 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8059 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |