Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Значення курсу "Аеробіка з методикою викладання" у професійній підготовці вчителя фізичної культури

Котова, О. В. (2019) Значення курсу "Аеробіка з методикою викладання" у професійній підготовці вчителя фізичної культури. Інноваційна педагогіка, 1 (17). pp. 89-92. ISSN 2663-6085

[thumbnail of Котова ОВ_Інноваційна педагогіка_2019_№17_Т 1.pdf] Text
Котова ОВ_Інноваційна педагогіка_2019_№17_Т 1.pdf

Download (368kB)

Abstract

Статтю присвячено проблемі підготовки
майбутніх учителів фізичної культури та
формуванню в них рухово-діяльнісних навичок під час вивчення курсу професійної підготовки «Аеробіка з методикою викладання».
У результаті проведених досліджень нами
визначено, що успішність професійно-педагогічної діяльності майбутніх учителів
фізичної культури визначається ефективним поєднанням теоретичної, методичної,
технічної та фізичної підготовки, без яких
неможливо на високому рівні виконувати
професійні обов’язки в загальноосвітній
школі. Зазначені компоненти становлять
основу процесу підготовки майбутніх учителів фізичної

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін > Фахові видання
Depositing User: Users 30 not found.
Date Deposited: 03 Dec 2019 09:59
Last Modified: 06 Oct 2020 07:18
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8059

Actions (login required)

View Item
View Item