Шаров, С. В. (2019) Інфо-медійна грамотність як складова соціальної компетентності майбутнього вчителя. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали VI міжнар. наук.-практ. конф., 23–24 квіт. 2020 р., 1. с. 266-269.
|
Text
sharov_2020_266.pdf Скачати (645kB) | Перегляд |
Резюме
Застосування системи компетентностей до випускника закладу вищої освіти дозволить розширити його можливості щодо працевлаштування та підняти його рейтинг як працівника. Рівень розвитку інфо-медійної грамотності майбутнього учителя опосередковано буде впливати на процес соціалізації учнів в інформаційному суспільстві. Ключові слова: інфо-медійна грамотність, соціальна компетентність, інформаційне суспільство
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 03 Черв 2020 16:32 |
Останні зміни: | 03 Черв 2020 16:32 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9449 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |