МДПУ репозиторій

Інфо-медійна грамотність як складова соціальної компетентності майбутнього вчителя

Шаров, С. В. (2019) Інфо-медійна грамотність як складова соціальної компетентності майбутнього вчителя. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали VI міжнар. наук.-практ. конф., 23–24 квіт. 2020 р., 1. с. 266-269.

[img]
Перегляд
Text
sharov_2020_266.pdf

Скачати (645kB) | Перегляд

Резюме

Застосування системи компетентностей до випускника закладу вищої освіти дозволить розширити його можливості щодо працевлаштування та підняти його рейтинг як працівника. Рівень розвитку інфо-медійної грамотності майбутнього учителя опосередковано буде впливати на процес соціалізації учнів в інформаційному суспільстві. Ключові слова: інфо-медійна грамотність, соціальна компетентність, інформаційне суспільство

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Кафедра української і зарубіжної літератури
Дата внесення: 03 Черв 2020 16:32
Останні зміни: 03 Черв 2020 16:32
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9449

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу