МДПУ репозиторій

Дидактичні умови організації диференційованої самостійної навчальної діяльності студентів

Шаров, С. В. (2009) Дидактичні умови організації диференційованої самостійної навчальної діяльності студентів. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. (35). с. 55-61. ISSN 2312-2471

[img] Text
stattya_sharov_2009.pdf

Скачати (161kB)

Резюме

У статті проводиться порівняльний аналіз понять “фактор” і “умова”, подаються основні дидактичні та організаційно-педагогічні умови організації самостійної навчальної діяльності студентів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Кафедра української і зарубіжної літератури
Дата внесення: 08 Жов 2019 08:12
Останні зміни: 08 Жов 2019 08:12
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7606

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу