Осадча, К. П. та Осадчий, В. В. (2014) Досвід розробки та апробації навчального курсу «Вступ до спеціальності»(інженер-програміст). Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. (42-43). с. 134-140. ISSN 2074-8922
Text
Досвід розробки.pdf Скачати (305kB) |
Резюме
У статті висвітлено вагоме значення вивчення навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» (програміст). Проведений аналіз навчальних планів загальноосвітніх шкіл з інформатики; проаналізовано навчальні матеріали з дисципліни та вимоги стандартів щодо професійної підготовки програмістів. Відповідно до змісту представленого курсу визначена мета та навчальні завдання; охарактеризовано структуру розроблених компонентів навчального курсу «Вступ до спеціальності» (програміст): друкований посібник, електронний підручник та підсумковий тестовий контроль в «Електронному журналі». Акцентовано увагу на процесі підготовки майбутніх програмістів відповідно до запитів ринку праці, для чого пропонується вивчення технологій розробки програмного забезпечення; сертифікації знань; створення портфоліо, резюме та технічного завдання тощо. Також у статті подана апробація курсу та результати фінального опитування студентів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 20 Лист 2018 12:40 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2416 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |