Осадча, К. П. and Осадчий, В. В. (2014) Досвід розробки та апробації навчального курсу «Вступ до спеціальності»(інженер-програміст). Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. (42-43). pp. 134-140. ISSN 2074-8922
![Досвід розробки.pdf [thumbnail of Досвід розробки.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Досвід розробки.pdf
Download (305kB)
Abstract
У статті висвітлено вагоме значення вивчення навчальної дисципліни «Вступ до
спеціальності» (програміст). Проведений аналіз навчальних планів загальноосвітніх шкіл з
інформатики; проаналізовано навчальні матеріали з дисципліни та вимоги стандартів щодо
професійної підготовки програмістів. Відповідно до змісту представленого курсу визначена
мета та навчальні завдання; охарактеризовано структуру розроблених компонентів
навчального курсу «Вступ до спеціальності» (програміст): друкований посібник,
електронний підручник та підсумковий тестовий контроль в «Електронному журналі».
Акцентовано увагу на процесі підготовки майбутніх програмістів відповідно до запитів
ринку праці, для чого пропонується вивчення технологій розробки програмного
забезпечення; сертифікації знань; створення портфоліо, резюме та технічного завдання
тощо. Також у статті подана апробація курсу та результати фінального опитування
студентів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 20 Nov 2018 12:40 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2416 |