Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Досвід розробки та апробації навчального курсу «Вступ до спеціальності»(інженер-програміст)

Осадча, К. П. and Осадчий, В. В. (2014) Досвід розробки та апробації навчального курсу «Вступ до спеціальності»(інженер-програміст). Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. (42-43). pp. 134-140. ISSN 2074-8922

[thumbnail of Досвід розробки.pdf] Text
Досвід розробки.pdf

Download (305kB)

Abstract

У статті висвітлено вагоме значення вивчення навчальної дисципліни «Вступ до
спеціальності» (програміст). Проведений аналіз навчальних планів загальноосвітніх шкіл з
інформатики; проаналізовано навчальні матеріали з дисципліни та вимоги стандартів щодо
професійної підготовки програмістів. Відповідно до змісту представленого курсу визначена
мета та навчальні завдання; охарактеризовано структуру розроблених компонентів
навчального курсу «Вступ до спеціальності» (програміст): друкований посібник,
електронний підручник та підсумковий тестовий контроль в «Електронному журналі».
Акцентовано увагу на процесі підготовки майбутніх програмістів відповідно до запитів
ринку праці, для чого пропонується вивчення технологій розробки програмного
забезпечення; сертифікації знань; створення портфоліо, резюме та технічного завдання
тощо. Також у статті подана апробація курсу та результати фінального опитування
студентів.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Users 23 not found.
Date Deposited: 20 Nov 2018 12:40
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2416

Actions (login required)

View Item
View Item