Гришко, Світлана та Непша, Олександр та Іванова, Валентина (2021) Механізми формування готовності майбутніх учителів географії до природоохоронної діяльності учнів у загальноосвітніх навчальних закладах. Наукові дослідження та інновації в галузі суспільно-гуманітарних наук: зб. матеріалів І Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф.(м. Мелітополь, 24 листопада 2021 р.), 1. с. 82-85.
Text
Гришко СВ_Непша ОВ_Іванова ВМ.pdf Скачати (3MB) |
Резюме
Структура підготовки майбутніх вчителів географії до розвитку природоохоронних знань в учнів включає такі обов’язкові якості: відповідну спрямованість особистості вчителя, характеризується рівнем мотиваційної готовності; професійної придатності вчителя, яка визначається рівнем розвитку професійно важливих для реалізації розвитку природоохоронних знань; професійно-екологічну готовність, яка проявляється через рівень розвитку відповідних знань, умінь і навичок
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 28 Груд 2021 11:19 |
Останні зміни: | 28 Груд 2021 11:19 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12564 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |