МДПУ репозиторій

Андрагогічний підхід до формування медіаграмотності у майбутніх магістрів освіти засобами онлайн-сервісів

Ізбаш, Світлана та Пачина, Олена (2020) Андрагогічний підхід до формування медіаграмотності у майбутніх магістрів освіти засобами онлайн-сервісів. Збірник статей Восьмої міжнародної науково-методичної конференції "Критичне мислення в епоху токсичного контенту". с. 323-329. ISSN 978-617-7370-10-8

[img]
Перегляд
Text
Izbash_Media_zb_2020.pdf

Скачати (41MB) | Перегляд

Резюме

У статті доведено важливість формування медіаграмотності у майбутніх магістрів освіти засобами онлайн-сервісів. Визначено найбільш популярні онлайн-сервіси, які успішно застосовуються у навчанні медіаграмотності майбутніх магістрів освіти. Встановлено, що важливу роль у застосуванні онлайн-сервісів відіграє андрагогічний підхід, який має низку переваг у навчанні дорослих, що забезпечує високу якість підготовки майбутніх магістрів освіти до життя в інформаційному суспільстві.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 05 Лют 2024 20:13
Останні зміни: 05 Лют 2024 20:13
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9547

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу