Ізбаш, Світлана та Пачина, Олена (2020) Андрагогічний підхід до формування медіаграмотності у майбутніх магістрів освіти засобами онлайн-сервісів. Збірник статей Восьмої міжнародної науково-методичної конференції "Критичне мислення в епоху токсичного контенту". с. 323-329. ISSN 978-617-7370-10-8
|
Text
Izbash_Media_zb_2020.pdf Скачати (41MB) | Перегляд |
Резюме
У статті доведено важливість формування медіаграмотності у майбутніх магістрів освіти засобами онлайн-сервісів. Визначено найбільш популярні онлайн-сервіси, які успішно застосовуються у навчанні медіаграмотності майбутніх магістрів освіти. Встановлено, що важливу роль у застосуванні онлайн-сервісів відіграє андрагогічний підхід, який має низку переваг у навчанні дорослих, що забезпечує високу якість підготовки майбутніх магістрів освіти до життя в інформаційному суспільстві.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 05 Лют 2024 20:13 |
Останні зміни: | 05 Лют 2024 20:13 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9547 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |