Мілько, Н. Є. (2017) Філософські аспекти імплементації толерантності в діалогічну взаємодію суб’єктів освітньо-культурного простору. Актуальні проблеми філософії та соціології. с. 93-95. ISSN ISSN 2410-3071
Text
Milko N. E..pdf Скачати (59kB) |
Резюме
У статті розкриваються концептуальні аспекти інтеграції толерантності в діалогічну взаємодію суб’єктів культурно-освітнього простору. У безлічі досліджень тих чи інших сторін толерантності, в її описових характеристиках, інтерпретаціях, з’ясуваннях сутності переважає фрагментарність, ідентифікація з іншими феноменами та явищами, не концептуалізовано зв’язок із діалогом. Автор визначає потенціал діалогу як способу особистісного зростання, в якому толерантність постає атрибутом збагачення діалогу особистісними смислами діалогічності і природним прагненням до саморозвитку, безпеки, найвищих цінностей. Експлікована і доведена необхідність урахування в дослідженнях толерантності та в імплементації у діалогічну взаємодію homo educandus контекстуальності, духовно-моральної спрямованості та інституціональності. Ключові слова: атрибут, діалогічність, інституціональність, контекст, полікультурна освіта.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 17 Вер 2019 12:38 |
Останні зміни: | 22 Січ 2021 19:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6654 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |