Мілько, Н. Є. (2017) Філософські аспекти імплементації толерантності в діалогічну взаємодію суб’єктів освітньо-культурного простору. Актуальні проблеми філософії та соціології. pp. 93-95. ISSN ISSN 2410-3071
![Milko N. E..pdf [thumbnail of Milko N. E..pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Milko N. E..pdf
Download (59kB)
Abstract
У статті розкриваються концептуальні аспекти інтеграції
толерантності в діалогічну взаємодію суб’єктів культурно-освітнього простору. У безлічі досліджень тих чи інших сторін
толерантності, в її описових характеристиках, інтерпретаціях, з’ясуваннях сутності переважає фрагментарність, ідентифікація з іншими феноменами та явищами, не концептуалізовано зв’язок із діалогом. Автор визначає потенціал діалогу
як способу особистісного зростання, в якому толерантність
постає атрибутом збагачення діалогу особистісними смислами діалогічності і природним прагненням до саморозвитку, безпеки, найвищих цінностей. Експлікована і доведена
необхідність урахування в дослідженнях толерантності та в
імплементації у діалогічну взаємодію homo educandus контекстуальності, духовно-моральної спрямованості та інституціональності.
Ключові слова: атрибут, діалогічність, інституціональність, контекст, полікультурна освіта.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології > Фахові видання |
Depositing User: | Users 35 not found. |
Date Deposited: | 17 Sep 2019 12:38 |
Last Modified: | 22 Jan 2021 19:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6654 |