Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Філософські аспекти імплементації толерантності в діалогічну взаємодію суб’єктів освітньо-культурного простору

Мілько, Н. Є. (2017) Філософські аспекти імплементації толерантності в діалогічну взаємодію суб’єктів освітньо-культурного простору. Актуальні проблеми філософії та соціології. pp. 93-95. ISSN ISSN 2410-3071

[thumbnail of Milko N. E..pdf] Text
Milko N. E..pdf

Download (59kB)

Abstract

У статті розкриваються концептуальні аспекти інтеграції
толерантності в діалогічну взаємодію суб’єктів культурно-освітнього простору. У безлічі досліджень тих чи інших сторін
толерантності, в її описових характеристиках, інтерпретаціях, з’ясуваннях сутності переважає фрагментарність, ідентифікація з іншими феноменами та явищами, не концептуалізовано зв’язок із діалогом. Автор визначає потенціал діалогу
як способу особистісного зростання, в якому толерантність
постає атрибутом збагачення діалогу особистісними смислами діалогічності і природним прагненням до саморозвитку, безпеки, найвищих цінностей. Експлікована і доведена
необхідність урахування в дослідженнях толерантності та в
імплементації у діалогічну взаємодію homo educandus контекстуальності, духовно-моральної спрямованості та інституціональності.
Ключові слова: атрибут, діалогічність, інституціональність, контекст, полікультурна освіта.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра германської філології > Фахові видання
Depositing User: Users 35 not found.
Date Deposited: 17 Sep 2019 12:38
Last Modified: 22 Jan 2021 19:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6654

Actions (login required)

View Item
View Item