МДПУ репозиторій

Акмеориентированные образовательные технологии формирования индивидуально-творческого ресурса личности в процессе профессиональной подготовки учителя музыкального искусства

Сегеда, Наталя (2015) Акмеориентированные образовательные технологии формирования индивидуально-творческого ресурса личности в процессе профессиональной подготовки учителя музыкального искусства. Мистецька освіта: історія, теорія, технології. с. 91-97. ISSN 978-617-7298-08-2

[img]
Перегляд
Text
sndt9839.pdf

Скачати (555kB) | Перегляд

Резюме

У тезах подано визначення індивідуально-творчого ресурсу вчителя, його сутність, структура і зміст. Індивідуально-творчий ресурс вчителя розглянуто як біо-психо-соціофеномен, у якому інтегруються індивідні й особистісно-діяльнісні можливості, що служать джерелом і одночасно предметом самореалізації у професійній сфері життєдіяльності як процесу й результату самотворення особистості.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: професор Наталя Сегеда
Дата внесення: 15 Трав 2019 11:40
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3151

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу