Сегеда, Наталя (2015) Акмеориентированные образовательные технологии формирования индивидуально-творческого ресурса личности в процессе профессиональной подготовки учителя музыкального искусства. Мистецька освіта: історія, теорія, технології. с. 91-97. ISSN 978-617-7298-08-2
|
Text
sndt9839.pdf Скачати (555kB) | Перегляд |
Резюме
У тезах подано визначення індивідуально-творчого ресурсу вчителя, його сутність, структура і зміст. Індивідуально-творчий ресурс вчителя розглянуто як біо-психо-соціофеномен, у якому інтегруються індивідні й особистісно-діяльнісні можливості, що служать джерелом і одночасно предметом самореалізації у професійній сфері життєдіяльності як процесу й результату самотворення особистості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | професор Наталя Сегеда |
Дата внесення: | 15 Трав 2019 11:40 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3151 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |