Сегеда, Наталя (2015) Акмеориентированные образовательные технологии формирования индивидуально-творческого ресурса личности в процессе профессиональной подготовки учителя музыкального искусства. Мистецька освіта: історія, теорія, технології. pp. 91-97. ISSN 978-617-7298-08-2
Preview
sndt9839.pdf
Download (555kB) | Preview
Abstract
У тезах подано визначення індивідуально-творчого ресурсу вчителя, його сутність, структура і зміст. Індивідуально-творчий ресурс вчителя розглянуто як біо-психо-соціофеномен, у якому інтегруються індивідні й особистісно-діяльнісні можливості, що служать джерелом і одночасно предметом самореалізації у професійній сфері життєдіяльності як процесу й результату самотворення особистості.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4397 not found. |
Date Deposited: | 15 May 2019 11:40 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3151 |