МДПУ репозиторій

Визначення концепту «Діалог» у контексті педагогічного дослідження

Воровка, М. І. (2020) Визначення концепту «Діалог» у контексті педагогічного дослідження. In: Міжнародна науково-практична конференція "Педагогіка та психологія: виклики і сьогодення", 1–2 травня 2020 року, м. Київ, Україна,.

[img]
Перегляд
Text
Воровка_конференція.pdf

Скачати (1MB) | Перегляд

Резюме

Як переконує шкільна практика, учитель не завжди готовий до діалогічної взаємодії, сприймає діалог лише як зовнішню форму організації взаємодії та спілкування, а не як педагогічну цінність навчально-виховного процесу. У зв’язку з цим проблема діалогу набуває в педагогічній теорії та практиці надзвичайної гостроти як один з засадничих концептів реформи освіти в Україні.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Промова(виступ))
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 25 Трав 2020 10:46
Останні зміни: 25 Трав 2020 10:46
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9077

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу