Воровка, М. І. (2020) Визначення концепту «Діалог» у контексті педагогічного дослідження. In: Міжнародна науково-практична конференція "Педагогіка та психологія: виклики і сьогодення", 1–2 травня 2020 року, м. Київ, Україна,.
|
Text
Воровка_конференція.pdf Скачати (1MB) | Перегляд |
Резюме
Як переконує шкільна практика, учитель не завжди готовий до діалогічної взаємодії, сприймає діалог лише як зовнішню форму організації взаємодії та спілкування, а не як педагогічну цінність навчально-виховного процесу. У зв’язку з цим проблема діалогу набуває в педагогічній теорії та практиці надзвичайної гостроти як один з засадничих концептів реформи освіти в Україні.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Промова(виступ)) |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 25 Трав 2020 10:46 |
Останні зміни: | 25 Трав 2020 10:46 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9077 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |