Воровка, М. І. (2020) Визначення концепту «Діалог» у контексті педагогічного дослідження. In: Міжнародна науково-практична конференція "Педагогіка та психологія: виклики і сьогодення", 1–2 травня 2020 року, м. Київ, Україна,.
Preview
Воровка_конференція.pdf
Download (1MB) | Preview
Abstract
Як переконує шкільна практика, учитель не завжди готовий до
діалогічної взаємодії, сприймає діалог лише як зовнішню форму
організації взаємодії та спілкування, а не як педагогічну цінність навчально-виховного процесу. У зв’язку з цим проблема діалогу
набуває в педагогічній теорії та практиці надзвичайної гостроти як
один з засадничих концептів реформи освіти в Україні.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Speech) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 20 not found. |
Date Deposited: | 25 May 2020 10:46 |
Last Modified: | 25 May 2020 10:46 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9077 |