Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Визначення концепту «Діалог» у контексті педагогічного дослідження

Воровка, М. І. (2020) Визначення концепту «Діалог» у контексті педагогічного дослідження. In: Міжнародна науково-практична конференція "Педагогіка та психологія: виклики і сьогодення", 1–2 травня 2020 року, м. Київ, Україна,.

[thumbnail of Воровка_конференція.pdf]
Preview
Text
Воровка_конференція.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Як переконує шкільна практика, учитель не завжди готовий до
діалогічної взаємодії, сприймає діалог лише як зовнішню форму
організації взаємодії та спілкування, а не як педагогічну цінність навчально-виховного процесу. У зв’язку з цим проблема діалогу
набуває в педагогічній теорії та практиці надзвичайної гостроти як
один з засадничих концептів реформи освіти в Україні.

Item Type: Conference or Workshop Item (Speech)
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 20 not found.
Date Deposited: 25 May 2020 10:46
Last Modified: 25 May 2020 10:46
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9077

Actions (login required)

View Item
View Item