МДПУ репозиторій

Роль творчих проектів у формуванні професійної компетентності сучасних учителів

Давидова, С. В. (2017) Роль творчих проектів у формуванні професійної компетентності сучасних учителів. In: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Педагогіка в системі гуманітарного знання».

[img] Text
24sept2017-страницы-1-3,36-39.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

Метод проектів зародився ще в 20-ті роки минулого століття в США. Його називали також методом проблем. Він ґрунтувався на ідеях прагматичної педагогіки американського філософа і педагога Джона Дьюї; його учень і послідовник В. Кілпатрік визначив суть методу проектів як «від душі виконуваний задум».

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Промова(виступ))
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 26 Трав 2020 07:16
Останні зміни: 26 Трав 2020 07:16
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9095

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу