Давидова, С. В. (2017) Роль творчих проектів у формуванні професійної компетентності сучасних учителів. In: ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Педагогіка в системі гуманітарного знання».
Text
24sept2017-страницы-1-3,36-39.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
Метод проектів зародився ще в 20-ті роки минулого століття в США. Його називали також методом проблем. Він ґрунтувався на ідеях прагматичної педагогіки американського філософа і педагога Джона Дьюї; його учень і послідовник В. Кілпатрік визначив суть методу проектів як «від душі виконуваний задум».
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Промова(виступ)) |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 26 Трав 2020 07:16 |
Останні зміни: | 26 Трав 2020 07:16 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9095 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |