Крашеніннік, І. В. (2021) Тренінгові форми роботи у процесі професійної підготовки майбутніх програмістів. Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти: матеріали VІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., (м. Тернопіль, 24-25 травня 2021 р.). с. 40-41.
Text
Збірник матеріалів конференції-40-41.pdf - Опублікована Версія Скачати (323kB) |
Резюме
Досвід проведення навчальних тренінгів для майбутніх програмістів показав, що під час їх розробки слід враховувати такі основні аспекти: студенти вже мають певний освітній та професійний досвід, на який варто спиратися під час тренінгу; тренінг потребує значних витрат часу як викладача-тренера, так і студентів, тому цей метод доцільно використовувати в позанавчальний час або якщо є можливість відвести на тренінг декілька аудиторних занять поспіль; змістово-діяльнісне наповнення тренінгу має бути зорієнтованим на формування чітко визначених фахових компетентностей та відбивати специфіку професійної діяльності в ІТ-галузі; до участі в тренінгах варто запрошувати фахівців-програмістів з підприємств, які можуть розкрити нестандартні аспекти поставленої проблеми.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 01 Лип 2021 11:54 |
Останні зміни: | 01 Лип 2021 11:54 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12050 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |