Матюха, Г. В. and Лозова, І. П. (2021) Формування професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови в педагогічному ВИШі. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. праць (11). pp. 184-188. ISSN 978-617-7055-81-4
![]() |
Text
МСК 11 збірник-184-188.pdf Download (655kB) |
Abstract
Провідна роль у здійсненні модернізації системи безперервної іншомовної освіти і підвищенні якості освітнього процесу з англійської мови завжди належала і належить учителю. Успішність його реалізації залежить від професійної компетентності педагога. Аналіз сучасних наукових досліджень засвідчив інтенсивну педагогічну рефлексію навколо визначення сутності терміну «професійна компетентність» та його головних параметрів. В концепції «Нової української школи» компетентність визначається як динамічна комбінація поглядів людини, її знань, навичок і умінь, способів мислення та інших особистих якостей, цінностей людини – тобто здатність особи успішно здійснювати професійну діяльність. Зазначені показники дозволяють їй самостійно й ефективно реалізовувати цілі педагогічного процесу. Для цього потрібно знати педагогічну теорію, уміти застосовувати її в практичній діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PE Англійська мова |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Кафедра німецької філології |
Date Deposited: | 09 Jun 2021 12:14 |
Last Modified: | 09 Jun 2021 12:14 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11917 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |