Тарасенко, Т. В. (2021) Роль іншомовного дискурсу у формуванні професійних навичок майбутнього філолога. Література, психологія, педагогіка у ракурсах взаємодії: матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 367-372.
Text
Тарасенко Т._Література-психологія-367-372.pdf Скачати (719kB) |
Резюме
У публікації розкрито обов’язкові педагогічні умови ефективної підготовки фахівця-філолога. Висвітлена стратегія підготовки майбутнього філолога, яка має бути орієнтована на потреби як професійні, так і загальнокультурні, соціально значущі для розвитку особистості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 20 Січ 2022 12:06 |
Останні зміни: | 20 Січ 2022 12:06 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12634 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |