МДПУ репозиторій

Спортивні ігри як засіб професійно-прикладної фізичної підготовки здобувачів педагогічних закладів вищої освіти

Проценко, Андрій Анатолійович та Котова, Олена Володимирівна та Цибульська, Вікторія Вікторівна та Олійник, Ірина Сергіївна та Суханова, Ганна Петрівна та Кирієнко, Олександр Геннадійович та Непша, Олександр Вікторович (2023) Спортивні ігри як засіб професійно-прикладної фізичної підготовки здобувачів педагогічних закладів вищої освіти. Наукові інновації та передові технології. Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка» (5 (19)). с. 581-591. ISSN 2786-5274

[img] Text
Проценко А,А_стаття.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

Стаття присвячена вкрай актуальній темі використанню спортивних ігор у професійно-прикладній фізичній підготовці здобувачів педагогічних закладів вищої освіти. Наголошується на тому, що професійна діяльність людини в умовах науково-технічного прогресу вимагає від неї нарівні з професійними знаннями і вміннями мати необхідну спеціальну фізичну підготовленість, працездатність і професійно важливі якості, у зв’язку з цим в сучасних закладах вищої освіти велика увага приділяється прикладній фізичній підготовці здобувачів. У професійній підготовці здобувачів педагогічних закладів вищої освіти професійно-прикладна фізична підготовка, при оптимальному варіанті проектування та організації, дозволяє вирішити низку найважливіших проблем: сформувати у майбутніх педагогів систему поглядів на здоровий спосіб життя, допомогти їм визначити власну педагогічну позицію щодо фізичної культури та спорту. Аналіз попередніх досліджень та власний педагогічний досвід, дають підставу стверджувати, що в освітньому процесі у закладах вищої освіти України спортивні ігри використовуються як засіб фізичної культури та як форма організації професійно-прикладної фізичної підготовки здобувачів вищої освіти. В результаті теоретичного дослідження та логіко-аналітичного зіставлення соціально та професійно важливих якостей майбутнього педагога та найбільш значущих якостей у фізкультурно-спортивній діяльності виявлено, що найбільш ефективним засобом професійно-прикладної фізичної підготовки є спортивні ігри. Цей ігровий вид спорту успішно формує як фізичні якості (витривалість, швидкість, спритність), так і соціально та професійно-важливі якості педагога (комунікативність, емоційна стійкість, активна стратегія поведінки, рефлексія). Визначено, що найбільш ефективним засобом в професійно-прикладній фізичній підготовці майбутніх педагогів з поміж багатьох ігрових спортивних ігор є настільний теніс.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін
Дата внесення: 11 Трав 2023 10:42
Останні зміни: 11 Трав 2023 10:42
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12841

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу