Гладких, Г. В. та Шарова, Т. М. (2020) Організація самостійної діяльності здобувачів вищої освіти засобами ІКТ. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (69). с. 70-74. ISSN 1992-5786
Text
Gladkykh_Sharova_2020.pdf Скачати (233kB) |
Резюме
У статті розглядається значення самостійної діяльності для підготовки здобувачів вищої освіти, аналізуються найбільш поширені засоби інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення самостійної роботи. Виявлено, що самостійна діяльність здобувача вищої освіти є одним із основних компонентів підготовки майбутнього фахівця до професійної діяльності та навчання упродовж життя. Вона передбачає виконання завдань, які можна диференціювати в залежності від навчальних можливостей здобувачів вищої освіти, змісту та складності. Використання диференціації навчальних завдань дозволить забезпечити студентоцентрований підхід в освітній діяльності. Зазначається, що організація самостійної діяльності з використанням інформаційно-комунікаційних технологій забезпечує її якість та ефективність. Виявлено, що перевагами самостійної навчальної діяльності з використанням інформаційно-комунікаційних технологій є розвиток пізнавального інтересу, творчих здібностей, навичок самонавчання, здібностей до пошуку та обробки навчальної інформації, представленої в цифровому вигляді. Ключові слова: самостійна робота, самостійна діяльність, студент, здобувач вищої освіти, дистанційна освіта, соціальні мережі
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 09 Жов 2020 11:36 |
Останні зміни: | 09 Жов 2020 11:36 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10751 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |