Гладких, Г. В. and Шарова, Т. М. (2020) Організація самостійної діяльності здобувачів вищої освіти засобами ІКТ. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (69). pp. 70-74. ISSN 1992-5786
Gladkykh_Sharova_2020.pdf
Download (233kB)
Abstract
У статті розглядається значення самостійної діяльності для підготовки здобувачів вищої освіти, аналізуються найбільш поширені засоби інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення самостійної роботи. Виявлено, що самостійна діяльність здобувача вищої освіти є одним із основних компонентів підготовки майбутнього фахівця до професійної діяльності та навчання упродовж життя. Вона передбачає виконання завдань, які можна диференціювати в залежності від навчальних можливостей здобувачів вищої освіти, змісту та складності. Використання диференціації навчальних завдань дозволить забезпечити студентоцентрований підхід в освітній діяльності. Зазначається, що організація самостійної діяльності з використанням інформаційно-комунікаційних технологій забезпечує її якість та ефективність. Виявлено, що перевагами самостійної навчальної діяльності з використанням інформаційно-комунікаційних технологій є розвиток пізнавального інтересу, творчих здібностей, навичок самонавчання, здібностей до пошуку та обробки навчальної інформації, представленої в цифровому вигляді.
Ключові слова: самостійна робота, самостійна діяльність, студент, здобувач вищої освіти, дистанційна освіта, соціальні мережі
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури > Фахові видання |
Depositing User: | Users 33 not found. |
Date Deposited: | 09 Oct 2020 11:36 |
Last Modified: | 09 Oct 2020 11:36 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10751 |