Крашеніннік, І. В. та Осадчий, В. В. (2020) Education in the post-coronavirus world: the place of information and innovative technologies. 3.8. Сучасні вимоги до фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Інший. Publishing House of Katowice School of Technology, Katowice, Poland.
Text
Krasheninnik, Osadchyi.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
Представлено результати, отримані у процесі аналізу сучасного стану професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів в університетах України за освітніми програмами скороченого циклу. Розглянуто дані опитувань фахівців галузі інформаційних технологій різних країн світу, що здійснюються веб-ресурсом Stack Overflow, а також програмістів – працівників українських, проведених з використанням авторської анкети. За результатами аналізу виокремлено аспекти, яким слід приділити увагу в освітньому процесі.
Тип елементу : | Монографія (Інший) |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 29 Жов 2020 13:31 |
Останні зміни: | 29 Жов 2020 13:31 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10819 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |