МДПУ репозиторій

Education in the post-coronavirus world: the place of information and innovative technologies. 3.8. Сучасні вимоги до фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів

Крашеніннік, І. В. та Осадчий, В. В. (2020) Education in the post-coronavirus world: the place of information and innovative technologies. 3.8. Сучасні вимоги до фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Інший. Publishing House of Katowice School of Technology, Katowice, Poland.

[img] Text
Krasheninnik, Osadchyi.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

Представлено результати, отримані у процесі аналізу сучасного стану професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів в університетах України за освітніми програмами скороченого циклу. Розглянуто дані опитувань фахівців галузі інформаційних технологій різних країн світу, що здійснюються веб-ресурсом Stack Overflow, а також програмістів – працівників українських, проведених з використанням авторської анкети. За результатами аналізу виокремлено аспекти, яким слід приділити увагу в освітньому процесі.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 29 Жов 2020 13:31
Останні зміни: 29 Жов 2020 13:31
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10819

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу