Кожевникова, А. В. та Воровка, М. І. (2022) Використання інноваційних технологій в дисципліні «Педагогіка» для майбутніх вчителів. Історико-педагогічні студії: науковий часопис (15-16). с. 81-85.
Text (тези з педагогіки)
Kozhevnykova A.pdf - Опублікована Версія Restricted to Тільки зареєстровані користувачі Скачати (672kB) |
Офіційний URL: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/204
Резюме
Актуальність проблеми інноваційних технологій як складових ефективних форм навчання здобувачів вищої освіти визначається потребою у впровадженні в навчальний процес інноваційних педагогічних додатків. Відповідно, метою статті є розкриття специфіки використання додатків інноваційних педагогічних технологій в навчальній дисципліні «Педагогіка» для майбутніх вчителів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 14 Лют 2023 18:39 |
Останні зміни: | 14 Лют 2023 18:39 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12762 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |