МДПУ репозиторій

Принципи й методологічні підходи до розвитку пам’яті в навчальній діяльності

Білецька, Марина (2017) Принципи й методологічні підходи до розвитку пам’яті в навчальній діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (18). с. 60-67. ISSN 2219-5203

[img] Text
Вісник 2017.pdf

Скачати (615kB)

Резюме

У статті розглянуто принципи й методологічні підходи до розвитку пам’яті в навчальній діяльності. Висвітлено теоретичні основи дослідження пам’яті: основні наукові положення її функціонування, механізми розвитку й особливості процесу запам’ятовування. Розкрито специфіку пам’яті музиканта не тільки в психолого-педагогічному аспекті, а й у зв’язку з професійною діяльністю виконавця.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Дата внесення: 11 Лют 2019 12:48
Останні зміни: 05 Жов 2020 09:19
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2865

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу