МДПУ репозиторій

Використання ігрових технологій у процесі вивчення об’єктно- орієнтованого програмування

Конюхов, С. Л. (2016) Використання ігрових технологій у процесі вивчення об’єктно- орієнтованого програмування. Молодь і ринок, 9 (140). с. 132-136. ISSN 2308-4634

[img] Text
Конюхов_Молодь і ринок.pdf

Скачати (226kB)

Резюме

У статті сформульована проблема відповідального ставлення майбутніх інженерів-програмістів до власної професійної кар’єри, яке має ґрунтуватися на усвідомленні й реалізації свободи вибору освітньої траєкторії. Визначені шляхи розв’язання цієї проблеми з використанням ігрових інтерактивних технологій навчання. Розглядаються підходи до впровадження ігрових методів у процесі вивчення об’єктно- орієнтованого програмування у вищих навчальних закладах.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 07 Груд 2016 09:46
Останні зміни: 01 Жов 2020 11:39
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/938

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу