Конюхов, С. Л. (2016) Використання ігрових технологій у процесі вивчення об’єктно- орієнтованого програмування. Молодь і ринок, 9 (140). с. 132-136. ISSN 2308-4634
Text
Конюхов_Молодь і ринок.pdf Скачати (226kB) |
Резюме
У статті сформульована проблема відповідального ставлення майбутніх інженерів-програмістів до власної професійної кар’єри, яке має ґрунтуватися на усвідомленні й реалізації свободи вибору освітньої траєкторії. Визначені шляхи розв’язання цієї проблеми з використанням ігрових інтерактивних технологій навчання. Розглядаються підходи до впровадження ігрових методів у процесі вивчення об’єктно- орієнтованого програмування у вищих навчальних закладах.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 07 Груд 2016 09:46 |
Останні зміни: | 01 Жов 2020 11:39 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/938 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |