Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Використання ігрових технологій у процесі вивчення об’єктно- орієнтованого програмування

Конюхов, С. Л. (2016) Використання ігрових технологій у процесі вивчення об’єктно- орієнтованого програмування. Молодь і ринок, 9 (140). pp. 132-136. ISSN 2308-4634

[thumbnail of Конюхов_Молодь і ринок.pdf] Text
Конюхов_Молодь і ринок.pdf

Download (226kB)

Abstract

У статті сформульована проблема відповідального ставлення майбутніх інженерів-програмістів
до власної професійної кар’єри, яке має ґрунтуватися на усвідомленні й реалізації свободи вибору освітньої
траєкторії. Визначені шляхи розв’язання цієї проблеми з використанням ігрових інтерактивних технологій
навчання. Розглядаються підходи до впровадження ігрових методів у процесі вивчення об’єктно-
орієнтованого програмування у вищих навчальних закладах.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Depositing User: Users 23 not found.
Date Deposited: 07 Dec 2016 09:46
Last Modified: 01 Oct 2020 11:39
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/938

Actions (login required)

View Item
View Item