Конюхов, С. Л. (2016) Використання ігрових технологій у процесі вивчення об’єктно- орієнтованого програмування. Молодь і ринок, 9 (140). pp. 132-136. ISSN 2308-4634
Text
Конюхов_Молодь і ринок.pdf
Download (226kB)
Конюхов_Молодь і ринок.pdf
Download (226kB)
Abstract
У статті сформульована проблема відповідального ставлення майбутніх інженерів-програмістів
до власної професійної кар’єри, яке має ґрунтуватися на усвідомленні й реалізації свободи вибору освітньої
траєкторії. Визначені шляхи розв’язання цієї проблеми з використанням ігрових інтерактивних технологій
навчання. Розглядаються підходи до впровадження ігрових методів у процесі вивчення об’єктно-
орієнтованого програмування у вищих навчальних закладах.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 07 Dec 2016 09:46 |
Last Modified: | 01 Oct 2020 11:39 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/938 |