МДПУ репозиторій

Формування професійної компетентності дизайнерів засобами слайс-моделей з паперу

Брянцев, О. А. (2018) Формування професійної компетентності дизайнерів засобами слайс-моделей з паперу. Тенденції розвитку психології та педагогіки: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, Україна, 2-3 листопада 2018 року). с. 79-81.

[img] Text
Bryantcev_conf.pdf

Скачати (454kB)

Резюме

Сучасний графічний дизайн послуговується методами професійного становлення майбутніх фахівців, які об'єктивно потребують залучення до базового дизайн-проектування широкого спектру діяльності з папером. Базових навичок роботи з папером бакалаври традиційно набувають в процесі виконання практичних завдань з паперопластики. Навчальні завдання з паперопластики мають формулюватися у такий спосіб, щоби бакалавр, працюючи із ними, опановував сучасні техніки роботи з папером. До таких затребуваних часом технік відносять споріднені між собою техніки кірігамі, архітектурне орігамі, «слайс-форми», які нерідко об’єднують під спільною назвою «паперова архітектура». У статті наводяться приклади завдань з опрацювання слайс-моделей з паперу, які мають на меті забезпечити оволодіння майбутніми дизайнерами конструктивним мисленням, розумінням єдності площин усередині паперової слайс-моделі архітектурної споруди.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
N Образотворче мистецтво > NC Малювання. Дизайн. Ілюстрація
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 16 Січ 2019 09:14
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2627

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу