Брянцев, О. А. (2018) Формування професійної компетентності дизайнерів засобами слайс-моделей з паперу. Тенденції розвитку психології та педагогіки: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, Україна, 2-3 листопада 2018 року). pp. 79-81.
Bryantcev_conf.pdf
Download (454kB)
Abstract
Сучасний графічний дизайн послуговується методами професійного становлення майбутніх фахівців, які об'єктивно потребують залучення до базового дизайн-проектування широкого спектру діяльності з папером. Базових навичок роботи з папером бакалаври традиційно набувають в процесі виконання практичних завдань з паперопластики. Навчальні завдання з паперопластики мають формулюватися у такий спосіб, щоби бакалавр, працюючи із ними, опановував сучасні техніки роботи з папером. До таких затребуваних часом технік відносять споріднені між собою техніки кірігамі, архітектурне орігамі, «слайс-форми», які нерідко об’єднують під спільною назвою «паперова архітектура». У статті наводяться приклади завдань з опрацювання слайс-моделей з паперу, які мають на меті забезпечити оволодіння майбутніми дизайнерами конструктивним мисленням, розумінням єдності площин усередині паперової слайс-моделі архітектурної споруди.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта N Образотворче мистецтво > NC Малювання. Дизайн. Ілюстрація |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 16 Jan 2019 09:14 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2627 |