Подпльота, Світлана (2022) Переваги студентського тьюторства у провідних закладах вищої освіти. Проблеми освіти (2 (97)). с. 43-60.
Text
4_ПЕРЕВ.СТУД.ТЬЮТ.У.ПРОВІД_2022.pdf - Опублікована Версія Скачати (1MB) |
Резюме
Пріоритетом освітньої системи закладів вищої освіти є створення додаткових ресурсів для реалізації навчально-виховних програм та умов для оптимального особистісного розвитку майбутніх фахівців, розкриття внутрішнього потенціалу студентів. Одним із способів досягнення поставленої мети є становлення інституту студентського тьюторства. На основі проведеного аналізу наукових джерел доведено, що відмінною особливістю студентського тьюторства є його спрямованість на створення умов, що сприяють професійному розвитку та саморозвитку, соціалізації та самореалізації студентів, залучення до суспільно корисної діяльності. Розкрито актуальні завдання студентської тьюторської діяльності в сучасних умовах, уточнено сутність понять «тьютор», «студентське тьюторство», визначено його основні функції. Досліджено академічні та неакадемічні переваги студентського тьюторства. Розглянуто напрямки діяльності студентів-тьюторів, наводяться конкретні приклади щодо реалізації програм студентського тьюторського супроводу у різних країнах. Доведено, що студентське тьюторство допомагає здобувачам освіти у межах партнерської діяльності взаємодіяти один з одним, ділитися своїми ідеями та творчими здобутками.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 02 Жов 2023 21:05 |
Останні зміни: | 02 Жов 2023 21:05 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13075 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |