Воровка, М. І. та Бунчук, О. В. (2019) Формування науково-дослідних умінь здобувачів вищої освіти в процесі підготовки до всеукраїнської олімпіади з педагогіки. In: Всеукраїнська інтернет-конференція «Сучасна наука: тенденції та перспективи», 23-24 жовтня, МДПУ імені Б. Хмельницького.
|
Text
Тезы. Воровка-Бунчук.pdf Скачати (235kB) | Перегляд |
Резюме
В Україні із можливих напрямів вирішення проблеми забезпечення в різних сферах суспільної діяльності обдарованими спеціалістами, обрано шлях самостійної підготовки талановитої молоді у межах національної системи освіти на основі розробки та реалізації загальнодержавних програм. У більшості закладів вищої України в останні роки значно активізувалася діяльність стосовно цілеспрямованої систематичної роботи з обдарованими здобувачами вищої освіти. Однак, у Концепції державної програми роботи з обдарованою молоддю зазначається, що в Україні склалася критична ситуація з поповненням національної науки молодими кадрами [2, С. 1]. «Старіння» української науки вже сьогодні негативно позначається на інноваційно-технологічному розвитку держави. Інтелектуальний творчий потенціал обдарованих студентів використовується неефективно, оскільки не створено сприятливих умов для реалізації їх здібностей. Інтеграція ж України в загальноєвропейський простір потребує розроблення нових напрямів роботи з обдарованою молоддю. Всі ці явища актуалізують проблему обдарованості загалом, та необхідність активізації науково-дослідницької діяльності молоді зокрема.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Бунчук Оксана |
Дата внесення: | 05 Черв 2020 09:47 |
Останні зміни: | 05 Черв 2020 09:47 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9601 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |