МДПУ репозиторій

Система забезпечення якості професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у закладах вищої освіти України

Круглик, В. С. (2018) Система забезпечення якості професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у закладах вищої освіти України. Инженерные и образовательные технологии, 6 (4). с. 58-65. ISSN 2307-9770

[img] Text
Круглик, Кременчуг.pdf

Скачати (520kB)

Резюме

У статті порушено проблему забезпечення якості теоретичної і практичної підготовки майбутніх інженерів-програмістів до професійної діяльності у процесі їх навчання у закладах вищої освіти. Автором проведено аналіз положень про систему внутрішнього забезпечення якості вищої освіти, що діють в окремих вітчизняних університетах. Це дозволило виділити загальні заходи, які слід здійснювати з метою забезпечення якості вищої освіти на рівні закладів освіти. На цій основі і з урахуванням власного досвіду запропоновано напрями діяльності з забезпечення якості професійної підготовки майбутніх інженерівпрограмістів. Для кожного з цих напрямів визначено мету; виконавців; показники якості, які підлягають коригуванню; система заходів. Метою систематичного перегляду освітніх програм є забезпечення відповідності між змістом освітніх програм, використовуваними формами, методами і засобами навчання, сучасним станом ІТ-галузі, потребами ринку праці, запитами студентів. Метою оцінювання майбутніх інженерів-програмістів є отримання актуальної інформації про якість освітньої діяльності у межах кожної дисципліни та освітньої програми загалом для визначення проблемних місць і заходів щодо їх усунення.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 30 Січ 2019 12:41
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/2685

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу