МДПУ репозиторій

Інноваційні підходи до викладання об’єктно-орієнтованого програмування в університеті

Конюхов, С. Л. (2016) Інноваційні підходи до викладання об’єктно-орієнтованого програмування в університеті. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: матер. ІIІ Міжнародної наук.-практ. конф.. с. 245-246.

[img] Text
Конюхов_ІТОНТ.pdf

Скачати (137kB)

Резюме

Високим попитом на сучасному ринку праці користуються фахівці у сфері інформаційних технологій, тому перед вищими навчальними закладами стоїть завдання забезпечити якісне навчання майбутніх програмістів. Така підготовка має ґрунтуватися на фундаментальних концепціях, серед яких виділяється об’єктно-орієнтований підхід до розробки програмного забезпечення. Формування у студентів відповідного стилю мислення є складним, оскільки вимагає розвиненого абстрактного мислення. Метою даної роботи є аналіз засобів, з використанням яких можна удосконалити підготовку студентів з об’єктно-орієнтованого програмування. У процесі дослідження використані методи аналізу практичного досвіду викладання курсу ООП в університеті, а також проектування нових підходів до організації навчання. Результатом дослідження є визначення напрямів впровадження технології „переверненого класу” у вивчення ООП.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 07 Груд 2016 09:41
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/926

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу