Конюхов, С. Л. (2016) Інноваційні підходи до викладання об’єктно-орієнтованого програмування в університеті. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: матер. ІIІ Міжнародної наук.-практ. конф.. с. 245-246.
Text
Конюхов_ІТОНТ.pdf Скачати (137kB) |
Резюме
Високим попитом на сучасному ринку праці користуються фахівці у сфері інформаційних технологій, тому перед вищими навчальними закладами стоїть завдання забезпечити якісне навчання майбутніх програмістів. Така підготовка має ґрунтуватися на фундаментальних концепціях, серед яких виділяється об’єктно-орієнтований підхід до розробки програмного забезпечення. Формування у студентів відповідного стилю мислення є складним, оскільки вимагає розвиненого абстрактного мислення. Метою даної роботи є аналіз засобів, з використанням яких можна удосконалити підготовку студентів з об’єктно-орієнтованого програмування. У процесі дослідження використані методи аналізу практичного досвіду викладання курсу ООП в університеті, а також проектування нових підходів до організації навчання. Результатом дослідження є визначення напрямів впровадження технології „переверненого класу” у вивчення ООП.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 07 Груд 2016 09:41 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/926 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |