Конюхов, С. Л. (2016) Інноваційні підходи до викладання об’єктно-орієнтованого програмування в університеті. Інформаційні технології в освіті, науці і техніці: матер. ІIІ Міжнародної наук.-практ. конф.. pp. 245-246.
![Конюхов_ІТОНТ.pdf [thumbnail of Конюхов_ІТОНТ.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Конюхов_ІТОНТ.pdf
Download (137kB)
Abstract
Високим попитом на сучасному ринку праці користуються фахівці у сфері
інформаційних технологій, тому перед вищими навчальними закладами стоїть завдання
забезпечити якісне навчання майбутніх програмістів. Така підготовка має ґрунтуватися на
фундаментальних концепціях, серед яких виділяється об’єктно-орієнтований підхід до розробки
програмного забезпечення. Формування у студентів відповідного стилю мислення є складним,
оскільки вимагає розвиненого абстрактного мислення. Метою даної роботи є аналіз засобів, з
використанням яких можна удосконалити підготовку студентів з об’єктно-орієнтованого
програмування. У процесі дослідження використані методи аналізу практичного досвіду
викладання курсу ООП в університеті, а також проектування нових підходів до організації
навчання. Результатом дослідження є визначення напрямів впровадження технології
„переверненого класу” у вивчення ООП.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 07 Dec 2016 09:41 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/926 |