Прохорова, Л. А. (2005) Роль фізико-географічних теоретичних понять для формування природничо-географічного світогляду студентів вищої школи. Нові виміри сучасного світу: матеріали І Міжнар. інтернет-конференції, 1. с. 112-113.
Text
Прохорова ЛА.pdf Скачати (221kB) |
Резюме
Важливою умовою для підвищення ефективності навчання, розвитку природничого світогляду та екологічної свідомості у студентів Вищого учбового закладу є поетапне формування теоретичних знань різних рівнів складності. Саме фізико-географічні поняття складають основну частину теоретичних знань наук географічного циклу, а насамперед фізичної географії материків та океанів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 02 Вер 2019 12:26 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6240 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |