Прохорова, Л. А. (2005) Роль фізико-географічних теоретичних понять для формування природничо-географічного світогляду студентів вищої школи. Нові виміри сучасного світу: матеріали І Міжнар. інтернет-конференції, 1. pp. 112-113.
![Прохорова ЛА.pdf [thumbnail of Прохорова ЛА.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Прохорова ЛА.pdf
Download (221kB)
Abstract
Важливою умовою для підвищення ефективності навчання, розвитку природничого світогляду та екологічної свідомості у студентів Вищого учбового закладу є поетапне формування теоретичних знань різних рівнів складності. Саме фізико-географічні поняття складають основну частину
теоретичних знань наук географічного циклу, а насамперед фізичної географії материків та океанів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет природничих наук > Кафедра географії та туризму |
Depositing User: | Unnamed user with email nepsha_aleks@ukr.net |
Date Deposited: | 02 Sep 2019 12:26 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6240 |