Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Роль фізико-географічних теоретичних понять для формування природничо-географічного світогляду студентів вищої школи

Прохорова, Л. А. (2005) Роль фізико-географічних теоретичних понять для формування природничо-географічного світогляду студентів вищої школи. Нові виміри сучасного світу: матеріали І Міжнар. інтернет-конференції, 1. pp. 112-113.

[thumbnail of Прохорова ЛА.pdf] Text
Прохорова ЛА.pdf

Download (221kB)

Abstract

Важливою умовою для підвищення ефективності навчання, розвитку природничого світогляду та екологічної свідомості у студентів Вищого учбового закладу є поетапне формування теоретичних знань різних рівнів складності. Саме фізико-географічні поняття складають основну частину
теоретичних знань наук географічного циклу, а насамперед фізичної географії материків та океанів.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет природничих наук > Кафедра географії та туризму
Depositing User: Unnamed user with email nepsha_aleks@ukr.net
Date Deposited: 02 Sep 2019 12:26
Last Modified: 02 Oct 2019 05:53
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6240

Actions (login required)

View Item
View Item