Мержева, Л. Ф. (2019) Диригентсько-педагогічна майстерність як критерій особистісно-професійного розвитку вчителя музичного мистецтва. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 6-8 черв. 2019 р.. с. 171-174. ISSN 978-617-7566-80-8
|
Text
Тези_Мелітополь.pdf Скачати (6MB) | Перегляд |
Резюме
В запропонованій работі автор розглядає питання особистісно-орієнтованої освіти у формувані моделі диришентсько-педагогічної майстерності студентів в умовах вищої музично-педагогічної освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | Лариса Федорівна Мержева |
Дата внесення: | 23 Черв 2020 06:30 |
Останні зміни: | 23 Черв 2020 06:30 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10113 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |